piątek, 5 kwietnia 2013

Witam wszystkich, którzy przypadkiem lub nieprzypadkiem trafili na mojego bloga. To herbaciany blog... Będę pisać o herbacianych suszach i ziołach. Ale nie tylko. Również o herbacianych akcesoriach.  To mój pierwszy blog, więc jeżeli coś nie tak to przepraszam... Po wielu latach pracy "u kogoś" zapragnęłam mieć coś własnego. Tym "czymś" najpierw stała się strona internetowa www.ecozielnik.pl a chwilę za tym Herbaciarnia. Tu na miejscu można napić się herbaty albo zabrać ją ze sobą do domu. Nie muszę mówić, że realizuję się tutaj w pełni. Uwielbiam to robić. Parzenie herbaty wymaga spokoju, wyciszenia a ja właśnie tego potrzebowałam najbardziej... To tak po krótce... Zaraz pierwszy post o herbacie. I zacznę chyba od zielonej, bo nie dość, że modna to jeszcze zdrowa i smaczna. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz